Philips AVENT Extra stevige speen, 18+ maanden, ultra air-fopspeen

• Test panel 8.6 nov 2022
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT Extra stevige speen, 18+ maanden, ultra air-fopspeen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Amanouk 03-11-2022

Wij hebben dit product gekregen om te testen. Onze zoon van 1,5 jaar is gek op deze speen, hij wilt dan zelf ook geen andere speen. Er bestaat wel een kans dat de tuutje van de speen op een gegeven moment los laat, dit dus zelf even goed in de gaten houden. Verder een fijne speen!

i******@l****** 31-10-2022
Dit zijn mooie vrolijke spenen met lieve diertjes erop. Mijn zoontje vond ze heel erg leuk en wisselde elke keer af. Dit kon makkelijk doordat er twee spenen in een handig meeneem/schoonmaakdoosje zitten. Het bakje kan je makkelijk vullen met water en dan even in de magnetron. Superhandig en snel weer schoon.

Het speengedeelte is iets aan de zachte kant. Mijn zoontje is normaal wat stevigere gewend, maar het went snel.

Kan ze zeker aanraden.

LindseyYara 30-10-2022

Philips avontuur fopspeen 18mnd

Wij hebben de speentjes mogen testen. Zijn heerlijke speentjes ze vallen goed in de smaak bij onze dochter van 1.5. De kwaliteit is goed. Ze zijn stevig en de kleur blijft lang mooi. Ze worden geleverd met bakjes waar je ze meteen af en toe in uit kan koken. Ideaal!

Pluspunten

• Zacht voor de huid
  • Stevig

Loop13 30-10-2022

Fijne speen

Hele fijne speen, mijn dochtertje wilde alleen ronde spenen, en pakte deze speen direct goed aan.
Fijn dat de speen niet groter word
En door de luchtgaten in het harde gedeelde krijgen ze geen uitslag.

Pluspunten

• Geen uitslag
  • Geen groeiende speen

b*********@k********** 30-10-2022

Prima degelijke, maar ook aantrekkelijke speentjes!

Onze dochter van 2 heeft deze speentjes mogen testen. De speentjes kwamen aan in een degelijke verpakking die meteen kwaliteit uitstraalt. De vormgeving / plaatjes op de speentjes zijn aantrekkelijk en vormen een mooi geheel. De stevigheid / duurzaamheid van de speentjes lijkt op het eerste gezicht prima, en ook na enkele weken gebruik zien de speentjes er feitelijk nog als nieuw uit. Ze zijn makkelijk zelf te pakken door de kleine, en zitten perfect! Er wordt met name 's nachts dan ook naar hartenlust op gesabbeld. Als zij tevreden is, wat valt er dan door ons te klagen? ;-) Prima speentjes!!!

• Stevigheid
  • Kwaliteitsproduct
  • Zit perfect

Minpunten

• N.V.T.

m************@o********** 30-10-2022

Goede spenen voor een eerlijke prijs

Het zijn hele fijne spenen. De speen zelf is soepel, zacht en wordt niet groter wanneer het kind erop zuigt. Het kunstof rondom is van zacht materiaal en laat geen plannen achter op de gevoelige huid. De spenen zijn er in verschillende maten en zijn voor elke leeftijd geschikt. De plaatjes die er op staan zijn leuk om naar te kijken, prijs kwaliteit verhouding is prima. Ik ben tevreden.

Sandra 28-10-2022

Uitslag weg met deze speen

Mijn dochter heeft snel last van uitslag rond haar mond. Met het doorkomen van haar kiezen en de nodige speeksel die daarbij komt kijken was de uitslag altijd aanwezig en werd steeds erger na het slapen met een speen.
We zijn overgestapt op deze speen en het doet wat het beloofd. Laat de huid ademen en de uitslag die er nog zat kon herstellen. Super fijn wij blijven deze speen gebruiken!

Pluspunten

• Ademt
  • Makkelijk overstappen

Mamvan3 28-10-2022

Super fijne speen
Leuke print erop, onze kleine man vind de print helemaal grappig. Gaat niet snel kapot als hij erop bijt en de buitenkant staat met de zuigkracht niet om de mond afgedrukt en geeft geen irritatie.

Pluspunten

• Print
  • Stevig
  • Geen irritatie

c*************@h********** 25-10-2022

Ik ben heel tevreden over het gebruik van deze tutjes. De leeftijd is +18 maanden en dit is ook echt ideaal. De tut past perfect rond de mond, er is geen overmatig speeksel dat zich errond verzameld en de tut wordt goed verdragen. Ook fijn dat er leuke diertjes opstaan, deze worden vaak benoemd en we hebben er een boekje over gekocht voor bij het slapen gaan wat voor de kids helemaal fantastisch is! De kindjes zijn heel tevreden gebruikers!

Pluspunten

• Leuk om te mogen testen
  • Geen irritatie

a*********@w**** 25-10-2022

Ik gebruikte de Philips Avent-fopspeen met mijn eerste zoon, dus ik wilde controleren of mijn tweede zoon ook blij zou zijn met deze keuze. Kan niet anders zijn. De vorm past heel goed bij mijn zoon en speeksel verzamelt zich niet onder het plastic.

n******@r********* 24-10-2022

Mooie vormgeving en makkelijk te pakken

De spenen zien er lief uit en hebben een prima pasvorm zodat ze goed in de mond blijven. Verder zijn ze ook makkelijk te pakken, waardoor ze in de nacht goed te vinden zijn voor je kind. Een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk te pakken
  • Lieve vormgeving

s***************@l****** 24-10-2022

Mijn zoontje is zeer specifiek in het accepteren van een speen, deze speen werd gelijk goed bevonden door hem en vervangt gelijk de oude spenen. Heet enige nadeel was dat er water in de speen bleef staan met het schoonmaken. Daarnaast een mooi design.

• Platte speen

Minpunten

• Blijft water in de speen staan bij schoonmaken

Anja0505 24-10-2022

Fijne avent fopspeen

Hele fijne fopspeen. Hij doet wat hij belooft. Mijn dochter heeft geen rode of schrale huid na gebruik, dit vind ik erg belangrijk. Omdat de speen recht is pakt mijn dochter hem wel, andere spenen met een bobbel op het eind vond ze niet fijn. Ik vind het een voordeel dat de speen makkelijk uit haar mond valt, zo tut ze niet de hele nacht maar voor kleine babys is dit misschien wel wat lastiger. Toch raad ik hem iedereen aan.

Pluspunten

• Geen rode of schrale mond van de speen
  • Valt makkelijk uit de mond in de nacht
  • Makkelijk te accepteren speen door babys

Daphne21X 18-10-2022

Babyy

Ik ben erg blij met deze speen! Een vriendin van mij verwacht een baby en die ga ik gelukkig maken met deze fantastische speen van philips ❤️

Pluspunten

• Goedkoop
  • Mooi
  • Fijn